Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิริยะ สีหะกุลังen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:50:08Z-
dc.date.available2014-09-18T06:50:08Z-
dc.date.issued2536en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 615.10688 พ373กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1135885en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20655-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2536en_US
dc.subjectร้านขายยา -- การตลาดen_US
dc.subjectร้านขายยา -- เชียงใหม่en_US
dc.titleกลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาดของร้านขายยาที่มีเภสัชกรเป็นเจ้าของในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / พิริยะ สีหะกุลังen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0936ps_tpg.pdf491.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_abs.pdf556.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_con.pdf499.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_ch1.pdf512.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_ch2.pdf668.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_ch3.pdf476.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_ch4.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_ch5.pdf792.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_bib.pdf437.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0936ps_app.pdf611.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.