Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13328
Title: การออกแบบสถาปัตยกรรมสารสนเทศของแบบจำลองพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ประเภทธุรกิจกับผู้บริโภคกรณีศึกษา : ร้านชวนหลงเซรามิค = Design of information architecture of B2C typed electronic commerce model: A case study of Chuanlhong Ceramic Shop / อรนงค์ ศรีพธูราษฎร์
Authors: อรนงค์ ศรีพธูราษฎร์
Authors: อรนงค์ ศรีพธูราษฎร์
Keywords: การออกแบบสถาปัตยกรรม;ธุรกิจ;ผู้บริโภค
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 700 อ179ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400456
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13328
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.