Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวีรนุช วิจิตรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:03:34Z-
dc.date.available2014-09-17T09:03:34Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว375ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1458595en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11094-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectรถยนต์ -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อรถยนต์ใช้แล้วของลูกค้าจากธุรกิจแห่งหนึ่งในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the customers' choice of purchasing ysed cars from one business in Mueang District, Chiang Mai Province / วีรนุช วิจิตรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0552ww_tpg.pdf536.36 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_abs.pdf483.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_con.pdf462.69 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_ch1.pdf487.05 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_ch2.pdf619.52 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_ch3.pdf482.88 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_ch4.pdf536.65 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_ch5.pdf489.01 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_bib.pdf479.18 kBAdobe PDFView/Open
econ0552ww_app.pdf473.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.