Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10350
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เศรษฐกร เลิศศรีมงคล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:47:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:47:32Z | - |
dc.date.issued | 2556 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ศ578ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1534236 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10350 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | เว็บไซต์ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของลูกค้าในจังหวัดเชียงใหม่ต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของเว็บไซต์วิสิตทูซีเอ็มดอทคอม = Satisfaction of customers in Chiang Mai Province towards marketing mix factors of visit2cm.com / เศรษฐกร เลิศศรีมงคล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba40356sl_tpg.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_abs.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_con.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_ch1.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_ch2.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_ch3.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_ch4.pdf | 20.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_ch5.pdf | 5.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_bib.pdf | 426.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba40356sl_app.pdf | 3.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.