Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10293
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อภิรัทธ วงค์ปัน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:27Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 อ163ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526636 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10293 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | บ้านจัดสรร -- ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | บ้านจัดสรร -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การซื้อบ้าน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อผู้บริโภคในการซื้อบ้านจากโครงการบ้านจัดสรรบนถนนวงแหวนรอบ 3 จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers towards purchasing house from housing projects along the Third Ring Road, Chiang Mai Province / ณัฏฐา จาตุประยูร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955aw_tpg.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_abs.pdf | 997.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_con.pdf | 2.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_ch1.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_ch2.pdf | 1.9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_ch3.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_ch4.pdf | 26.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_ch5.pdf | 12.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_bib.pdf | 710.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955aw_app.pdf | 4.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.