Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอภิรัทธ วงค์ปันen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:27Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:27Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ163ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526636en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10293-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectบ้านจัดสรร -- ความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectบ้านจัดสรร -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการซื้อบ้านen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อผู้บริโภคในการซื้อบ้านจากโครงการบ้านจัดสรรบนถนนวงแหวนรอบ 3 จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers towards purchasing house from housing projects along the Third Ring Road, Chiang Mai Province / ณัฏฐา จาตุประยูรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955aw_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_abs.pdf997.68 kBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_con.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch1.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch2.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch3.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch4.pdf26.52 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch5.pdf12.46 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_bib.pdf710.08 kBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_app.pdf4.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.