Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวัฒนชัย อิศรางกูร ณ อยุธยาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:22Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:22Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว113สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526627en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10288-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectบ้านจัดสรร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการซื้อบ้านen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการซื้อบ้านใน โครงการบ้านจัดสรรดิเออบาน่า จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix affecting customers towards purchasing houses from the Urbana housing development projects, Chiang Mai Province / วัฒนชัย อิศรางกูร ณ อยุธยาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955wi_tpg.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_abs.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_con.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_ch1.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_ch2.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_ch3.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_ch4.pdf21.73 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_ch5.pdf4.92 MBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_bib.pdf418.41 kBAdobe PDFView/Open
mba30955wi_app.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.