Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10269
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภค ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ ในการซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ = Marketing mix factors affecting consumers in Mueang Chiang Mai district towards purchasing car batteries / สุรกฤษฏ์ นาทธราดล |
Authors: | สุรกฤษฏ์ นาทธราดล |
Authors: | สุรกฤษฏ์ นาทธราดล |
Keywords: | แบตเตอรี่ -- การจัดซื้อ;แบตเตอรี่ -- การตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 629.2542 ส471ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522607 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10269 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark30755sn_tpg.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_abs.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_con.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch1.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch2.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch3.pdf | 1.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch4.pdf | 17.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch5.pdf | 3.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_bib.pdf | 646.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_app.pdf | 2.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.