Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10261
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:53Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ก577ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1520032 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10261 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | รถบรรทุก -- การตลาด | en_US |
dc.subject | รถบรรทุก -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกันชนรถยนต์บรรทุกส่วนบุคคลเพื่อการพาณิชย์ของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting decision making on the purchase of personal pick-up truck bumpers for commercial purposes of the customers in Mueang Chiang Mai District / เกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba31055ks_tpg.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_abs.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_con.pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_ch1.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_ch2.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_ch3.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_ch4.pdf | 27.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_ch5.pdf | 8.53 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_bib.pdf | 778.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba31055ks_app.pdf | 3.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.