Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10203
Title: ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท โตโยต้า ลีสซิ่ง (ประเทศไทย) จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix factors of Toyota Leasing (Thailand) company limited, Chiang Mai Province / นันทรุต จันทรภัทร
Authors: นันทรุต จันทรภัทร
Authors: นันทรุต จันทรภัทร
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การตลาด -- เชียงใหม่;สินเชื่อ;รถยนต์
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8343 น115ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512266
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10203
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954nc_tpg.pdf462.06 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_abs.pdf455.1 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_con.pdf832.62 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch1.pdf466.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch2.pdf990.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch3.pdf521.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch4.pdf11.68 MBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch5.pdf5.46 MBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_bib.pdf258.7 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_app.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.