Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนันทรุต จันทรภัทรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:08Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8343 น115คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512266en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10203-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.titleความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท โตโยต้า ลีสซิ่ง (ประเทศไทย) จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix factors of Toyota Leasing (Thailand) company limited, Chiang Mai Province / นันทรุต จันทรภัทรen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954nc_tpg.pdf462.06 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_abs.pdf455.1 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_con.pdf832.62 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch1.pdf466.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch2.pdf990.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch3.pdf521.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch4.pdf11.68 MBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_ch5.pdf5.46 MBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_bib.pdf258.7 kBAdobe PDFView/Open
mba20954nc_app.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.