Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธนวิทย์ นาทิพย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:07Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:07Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.834 ธ157ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512156en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10200-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้รับบริการen_US
dc.subjectการเช่ารถยนต์ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการรถเช่าใน จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting rental cars in Chiang Mai province / ธนวิทย์ นาทิพย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054tn_tpg.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_abs.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_con.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch2.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch3.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch4.pdf21.9 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_ch5.pdf17.91 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_bib.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tn_app.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.