Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10137
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกของร้านตัวแทนจำหน่ายท้องถิ่นของเครื่องปรับอากาศ ที่มีผลต่อการซื้อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่= Retail marketing mix factors of air conditioner local dealer effecting consumers purchase in Amphoe Mueang Chiang Mai / ธราทิพย์ คุณาธารกุล
Authors: ธราทิพย์ คุณาธารกุล
Authors: ธราทิพย์ คุณาธารกุล
Keywords: การตลาด;ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่;เครื่องปรับอากาศ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658 ธ172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510837
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10137
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark21054tk_tpg.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_con.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_ch1.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_ch2.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_ch3.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_ch4.pdf19.74 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_ch5.pdf5.23 MBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_bib.pdf713.51 kBAdobe PDFView/Open
mark21054tk_app.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.