Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10103
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อเจ้าของกิจการที่พักแรมในจังหวัดสมุทราสงคราม ในการซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้า = Marketing mix factors affecting accommodation business owners in Samut Songkhram province towards purchasing electrical appliances / สุภารักษ์ ถิรวงศ์จินดา
Authors: สุภารักษ์ ถิรวงศ์จินดา
Authors: สุภารักษ์ ถิรวงศ์จินดา
Keywords: การตลาด;ที่พักนักท่องเที่ยว -- สมุทรสาคร;เครื่องใช้ไฟฟ้า -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8342 ส462ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508087
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10103
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20554st_tpg.pdf513.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_abs.pdf452.35 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_con.pdf467.42 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch1.pdf453.01 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch2.pdf467.68 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch3.pdf453.01 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch4.pdf712.49 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch5.pdf596.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_bib.pdf452.41 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_app.pdf471.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.