Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10102
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกศูนย์บริการพ่นกันสนิมรถยนต์ = Service marketing mix factors affecting consumers in Samut Sakhon province towards selecting spray coating service centers / สุกฤตา อี๊ธงชัย
Authors: สุกฤตา อี๊ธงชัย
Authors: สุกฤตา อี๊ธงชัย
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร;อู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาคร;รถยนต์ -- การบำรุงรักษาและการซ่อมแซม;สนิม
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ส419ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508086
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10102
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454se_tpg.pdf519.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_abs.pdf452.84 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_con.pdf453.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch1.pdf456.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch2.pdf461.57 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch3.pdf452.21 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch4.pdf739.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch5.pdf567 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_bib.pdf448.91 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_app.pdf471.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.