Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุกฤตา อี๊ธงชัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:54Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:54Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส419ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508086en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10102-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectอู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การบำรุงรักษาและการซ่อมแซมen_US
dc.subjectสนิมen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกศูนย์บริการพ่นกันสนิมรถยนต์ = Service marketing mix factors affecting consumers in Samut Sakhon province towards selecting spray coating service centers / สุกฤตา อี๊ธงชัยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454se_tpg.pdf519.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_abs.pdf452.84 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_con.pdf453.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch1.pdf456.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch2.pdf461.57 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch3.pdf452.21 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch4.pdf739.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_ch5.pdf567 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_bib.pdf448.91 kBAdobe PDFView/Open
mba20454se_app.pdf471.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.