Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 91-100 of 175 (Search time: 0.048 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์มติ รัตนเสรีวงษ์
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างของลูกค้าในอำเภอบางสะพาน จังหวัดประจวบคีรีขันธ์ = Marketing mix factors affecting customer selection of construction material shops in Bang Saphan District, Prachuap Khiri Khan Province / สิทธา เจียมพานทองสิทธา เจียมพานทอง
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการบำรุงรักษาหม้อแปลงไฟฟ้าของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customer selection of transformer maintenance service providers in Samut Sakhon Province / ชัยเนตร เนียมสอนชัยเนตร เนียมสอน
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิชปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
2554ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการสถานีบริการน้ำมันเอกชัยเพิ่มทรัพย์ปิโตรเลียม = Customer satisfaction towards services marketing mix of Akachaipurmsub Petroleum Gas Station / รุจิราพร เตชะเทพรุจิราพร เตชะเทพ
2551ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุสิริจิตวัฒนา ทากุ
2551ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเคมีภัณฑ์ทำความสะอาดและฆ่าเชื้อสำหรับโรงงานแปรรูปอาหาร = Marketing mix factors affecting food processing factories purchasing decision towards cleaning and sanitizing chemicals / วิชิต เหมพรรณไพเราะวิชิต เหมพรรณไพเราะ
2550ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลในการซื้อเครื่องประดับเงินชาวเขาของลูกค้าของกลุ่มบริษัทเชียงใหม่ ดีไซน์ จำกัด = Marketing mix factors influencing buying decision of Chiang Mai design company group customers towards purchasing hill tribe silver / สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปในจังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce / ฐายินี เอี๊ยบทอง;"Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce"ฐายินี เอี๊ยบทอง
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance"กาญจน์วิตรี งามพริ้ง