Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8798
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปในจังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce / ฐายินี เอี๊ยบทอง;"Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce"
Authors: ฐายินี เอี๊ยบทอง
Authors: ฐายินี เอี๊ยบทอง
Keywords: การตลาด;อาหารสุนัข
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ฐ263ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419101
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8798
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ti_tpg.pdf450.14 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_abs.pdf524.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_con.pdf534.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch1.pdf477.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch2.pdf567.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch3.pdf465.08 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch4.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch5.pdf904.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_bib.pdf446.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_app.pdf783.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.