Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9852
Title: | ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำ |
Authors: | พิมพ์ชนก กล้าทำ |
Authors: | พิมพ์ชนก กล้าทำ |
Keywords: | น้ำเสาวรส;น้ำผลไม้ -- การตลาด;บริษัทใบธง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 641.875 พ366ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491148 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9852 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0354pk_tpg.pdf | 718.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_abs.pdf | 533.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_con.pdf | 517.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch1.pdf | 520.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch2.pdf | 705.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch3.pdf | 577.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch4.pdf | 885.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch5.pdf | 567.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_bib.pdf | 535.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_app.pdf | 819.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.