Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9852
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิมพ์ชนก กล้าทำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:07:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:07:33Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 641.875 พ366ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491148 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9852 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | น้ำเสาวรส | en_US |
dc.subject | น้ำผลไม้ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | บริษัทใบธง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0354pk_tpg.pdf | 718.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_abs.pdf | 533.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_con.pdf | 517.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch1.pdf | 520.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch2.pdf | 705.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch3.pdf | 577.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch4.pdf | 885.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_ch5.pdf | 567.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_bib.pdf | 535.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0354pk_app.pdf | 819.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.