Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิชญ์นันท์ ติยะพรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:30Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:30Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 พ323ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478736en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9713-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectนิคมอุตสาหกรรม -- ปราจีนบุรีen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ปราจีนบุรีen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- ปราจีนบุรีen_US
dc.subjectการซื้อบ้านen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านของพนักงาน บริษัท บริเวณนิคมอุตสาหกรรม 304 จังหวัดปราจีนบุรี = Marketing mix factors affecting the dexision towards house purchasing among employees of 304 Industrial Park, Prachin Buri Province / พิชญ์นันท์ ติยะพรรณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0553pt_tpg.pdf517.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_abs.pdf453.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_con.pdf448.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_ch1.pdf453.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_ch2.pdf474.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_ch3.pdf451.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_ch4.pdf736.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_ch5.pdf536.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_bib.pdf447.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0553pt_app.pdf461.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.