Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9713
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิชญ์นันท์ ติยะพรรณ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:30Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:30Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 พ323ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478736 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9713 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | นิคมอุตสาหกรรม -- ปราจีนบุรี | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ปราจีนบุรี | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- ปราจีนบุรี | en_US |
dc.subject | การซื้อบ้าน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านของพนักงาน บริษัท บริเวณนิคมอุตสาหกรรม 304 จังหวัดปราจีนบุรี = Marketing mix factors affecting the dexision towards house purchasing among employees of 304 Industrial Park, Prachin Buri Province / พิชญ์นันท์ ติยะพรรณ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0553pt_tpg.pdf | 517.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_abs.pdf | 453.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_con.pdf | 448.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_ch1.pdf | 453.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_ch2.pdf | 474.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_ch3.pdf | 451.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_ch4.pdf | 736.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_ch5.pdf | 536.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_bib.pdf | 447.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553pt_app.pdf | 461.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.