Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9647
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้รับเหมาของผู้บริโภคในการสร้างบ้านในอำเภอเมืองเชียงราย = Services marketing mix factors affecting customer decision towards selection of construction contractors in Mueang Chiang Rai District / สัญชัย จิตต์ภักดี
Authors: สัญชัย จิตต์ภักดี
Authors: สัญชัย จิตต์ภักดี
Keywords: การจัดการตลาด;การสร้างบ้าน -- เชียงราย. อำเภอเมือง;ธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง -- เชียงราย. อำเภอเมือง
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473966
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9647
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353sj_tpg.pdf502.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_abs.pdf451.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_con.pdf441.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_ch1.pdf447.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_ch2.pdf454.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_ch3.pdf441.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_ch4.pdf756.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_ch5.pdf486.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_bib.pdf437.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sj_app.pdf465.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.