Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9647
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สัญชัย จิตต์ภักดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:02Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473966 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9647 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | การสร้างบ้าน -- เชียงราย. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง -- เชียงราย. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้รับเหมาของผู้บริโภคในการสร้างบ้านในอำเภอเมืองเชียงราย = Services marketing mix factors affecting customer decision towards selection of construction contractors in Mueang Chiang Rai District / สัญชัย จิตต์ภักดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0353sj_tpg.pdf | 502.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_abs.pdf | 451.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_con.pdf | 441.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_ch1.pdf | 447.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_ch2.pdf | 454.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_ch3.pdf | 441.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_ch4.pdf | 756.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_ch5.pdf | 486.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_bib.pdf | 437.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0353sj_app.pdf | 465.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.