Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9622
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เมธัส ศรีบุญมาก | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:51Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:51Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ม5411ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1472891 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9622 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โครงการเวิร์คแอนด์ทราเวล ประเทศสหรัฐอเมริกา -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกเอเจนซี่จังหวัดเชียงใหม่โครงการเวิร์คแอนด์ทราเวล ประเทศสหรัฐอเมริกา = Services marketing mix factors affecting customer decision towards selecting agencies for The Work&Travel in USA program in Chiang Mai Province / เมธัส ศรีบุญมาก | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0253ms_tpg.pdf | 471.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_abs.pdf | 491.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_con.pdf | 476.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_ch1.pdf | 496.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_ch2.pdf | 516.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_ch3.pdf | 502.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_ch4.pdf | 783.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_ch5.pdf | 617.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_bib.pdf | 513.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ms_app.pdf | 577.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.