Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเมธัส ศรีบุญมากen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:51Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:51Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ม5411ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1472891en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9622-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectโครงการเวิร์คแอนด์ทราเวล ประเทศสหรัฐอเมริกา -- การตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกเอเจนซี่จังหวัดเชียงใหม่โครงการเวิร์คแอนด์ทราเวล ประเทศสหรัฐอเมริกา = Services marketing mix factors affecting customer decision towards selecting agencies for The Work&Travel in USA program in Chiang Mai Province / เมธัส ศรีบุญมากen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0253ms_tpg.pdf471.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_abs.pdf491.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_con.pdf476.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_ch1.pdf496.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_ch2.pdf516.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_ch3.pdf502.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_ch4.pdf783.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_ch5.pdf617.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_bib.pdf513.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ms_app.pdf577.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.