Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิติ อุณจักรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:37Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:37Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป343คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465446en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9592-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectลูกค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของ พี.ที. เรสซิเดนท์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of P.T. Residence Chiang Mai Province / ปิติ อุณจักรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952pu_tpg.pdf891.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_abs.pdf834.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_con.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch1.pdf770.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch2.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch3.pdf616.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch4.pdf966.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch5.pdf7.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_bib.pdf476.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_app.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.