Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9592
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของ พี.ที. เรสซิเดนท์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of P.T. Residence Chiang Mai Province / ปิติ อุณจักร
Authors: ปิติ อุณจักร
Authors: ปิติ อุณจักร
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ลูกค้า -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ป343ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465446
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9592
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952pu_tpg.pdf891.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_abs.pdf834.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_con.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch1.pdf770.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch2.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch3.pdf616.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch4.pdf966.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_ch5.pdf7.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_bib.pdf476.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pu_app.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.