Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9571
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวไทย ในการซื้อเฟอร์นิเจอร์ไม้สักในจังหวัดเชียงใหม่ = Retail marketing mix factors affecting Thai tourist purchasing decision towards teak wood furniture in Chiang Mai Province / ศุภนารี สุธารส
Authors: ศุภนารี สุธารส
Authors: ศุภนารี สุธารส
Keywords: ร้านค้าปลีก -- การตลาด;การจัดการตลาด;เฟอร์นิเจอร์ -- การจัดซื้อ;นักท่องเที่ยว -- ไทย
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ465ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465275
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9571
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952sst_tpg.pdf467.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_abs.pdf465.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_con.pdf464.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_ch1.pdf454.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_ch2.pdf484.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_ch3.pdf464.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_ch4.pdf801.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_ch5.pdf573.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_bib.pdf453.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0952sst_app.pdf485.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.