Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณชธร เสน่ห์นพกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:16Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:16Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 659.8 ณ124กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464584en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9544-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectร้านหนังสือ -- การตลาดen_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์การen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- นครปฐมen_US
dc.titleการเปรียบเทียบภาพลักษณ์ทางการตลาดของร้านจำหน่ายหนังสือประเภทแฟรนไชส์และประเภทไม่ใช่แฟรนไชส์ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครปฐม = A Comparison of market image between franchise bookstores and non-franchise bookstores by consumers in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / ณชธร เสน่ห์นพกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0652ns_tpg.pdf520.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_abs.pdf483.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_con.pdf465.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch1.pdf461.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch2.pdf512.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch3.pdf457.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch4.pdf829.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_ch5.pdf554.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_bib.pdf463.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0652ns_app.pdf533.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.