Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9425
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศุภชาติ เกตุแค | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:20Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ศ462ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454831 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9425 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | โทรศัพท์เคลื่อนที่ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างความพึงพอใจและความภักดีต่อตราสินค้าโทรศัพท์มือถือ = The Relationship between satisfaction and brand loyalty of mobile phone hand-sets / ศุภชาติ เกตุแค | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0252sk_tpg.pdf | 467.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_abs.pdf | 472.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_con.pdf | 476.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_ch1.pdf | 494.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_ch2.pdf | 555.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_ch3.pdf | 492.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_ch4.pdf | 663.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_ch5.pdf | 574.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_bib.pdf | 500.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252sk_app.pdf | 494.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.