Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9223
Title: | การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร |
Authors: | ศศิกานต์ เกียรติไชยากร |
Authors: | ศศิกานต์ เกียรติไชยากร |
Keywords: | การสื่อสาร;การตลาด -- เชียงใหม่;การซื้อสินค้า;การสื่อสารทางการตลาด |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.802 ศ183ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447230 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9223 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0351sk_tpg.pdf | 940.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_abs.pdf | 489.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_con.pdf | 486.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch1.pdf | 495.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch2.pdf | 558.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch3.pdf | 487.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch4.pdf | 861.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch5.pdf | 583.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_bib.pdf | 498.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_app.pdf | 528.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.