Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9223
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศศิกานต์ เกียรติไชยากร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:57Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.802 ศ183ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447230 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9223 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2551 | en_US |
dc.subject | การสื่อสาร | en_US |
dc.subject | การตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การซื้อสินค้า | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด | en_US |
dc.title | การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0351sk_tpg.pdf | 940.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_abs.pdf | 489.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_con.pdf | 486.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch1.pdf | 495.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch2.pdf | 558.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch3.pdf | 487.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch4.pdf | 861.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_ch5.pdf | 583.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_bib.pdf | 498.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351sk_app.pdf | 528.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.