Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:38Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:38Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ม321ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419309en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9035-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องเรือนen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเฟอร์นิเจอร์ไม้ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision on wooden furniture in Chiang Mai / มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1148mw_tpg.pdf339.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_abs.pdf283.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_con.pdf211.83 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch1.pdf129.84 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch2.pdf138.24 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch3.pdf123.3 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch4.pdf398.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_ch5.pdf195.64 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_bib.pdf129.91 kBAdobe PDFView/Open
mba1148mw_app.pdf167.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.