Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8856
Title: | ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ลดริ้วรอยบนใบหน้าของผู้หญิงในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting women's buying decision towards anti-aging facial products in Mueang District, Chiang Mai Province / นฤมล วัฒนศิริ |
Authors: | นฤมล วัฒนศิริ |
Authors: | นฤมล วัฒนศิริ |
Keywords: | เครื่องสำอาง -- การตลาด;การจัดการตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ใบหน้า;การเสริมสวย |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 น916ส |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453700 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8856 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0851nw_tpg.pdf | 528.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_abs.pdf | 486.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_con.pdf | 481.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_ch1.pdf | 482.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_ch2.pdf | 503.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_ch3.pdf | 484.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_ch4.pdf | 751.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_ch5.pdf | 572.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_bib.pdf | 485.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nw_app.pdf | 602.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.