Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8630
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อชุดนักเรียนของผู้ปกครองในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting parents'buying decision of school uniforms in Mueang District, Chiang Mai Province / ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์
Authors: ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์
Authors: ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์
Keywords: การตลาด;ชุดนักเรียน;ผู้ปกครอง -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ธ216ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400611
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8630
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0449tt_tpg.pdf265.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_abs.pdf225.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_con.pdf130.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch1.pdf134.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch2.pdf154.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch3.pdf132.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch4.pdf334.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch5.pdf236.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_bib.pdf168.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_app.pdf187.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.