Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธำมรงค์ ตันตนะรัตน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:24Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:24Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ธ216ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400611en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8630-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectชุดนักเรียนen_US
dc.subjectผู้ปกครอง -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อชุดนักเรียนของผู้ปกครองในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting parents'buying decision of school uniforms in Mueang District, Chiang Mai Province / ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0449tt_tpg.pdf265.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_abs.pdf225.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_con.pdf130.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch1.pdf134.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch2.pdf154.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch3.pdf132.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch4.pdf334.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_ch5.pdf236.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_bib.pdf168.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0449tt_app.pdf187.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.