Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8616
Title: การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดไอศครีมพรีเมียมของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer perception towards marketing position of Premium Ice-cream in Bangkok Metropolitan / สกาวรัตน์ สอนง่าย
Authors: สกาวรัตน์ สอนง่าย
Authors: สกาวรัตน์ สอนง่าย
Keywords: การตลาด;ไอศกรีม;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 381 ส112ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400566
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8616
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549ssn_tpg.pdf242.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_abs.pdf222.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_con.pdf240.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch1.pdf136.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch2.pdf264.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch3.pdf146.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch4.pdf982.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch5.pdf213.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_bib.pdf142.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_app.pdf234.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.