Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสกาวรัตน์ สอนง่ายen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:19Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:19Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 ส112กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400566en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8616-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectไอศกรีมen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleการรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดไอศครีมพรีเมียมของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer perception towards marketing position of Premium Ice-cream in Bangkok Metropolitan / สกาวรัตน์ สอนง่ายen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549ssn_tpg.pdf242.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_abs.pdf222.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_con.pdf240.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch1.pdf136.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch2.pdf264.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch3.pdf146.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch4.pdf982.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_ch5.pdf213.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_bib.pdf142.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ssn_app.pdf234.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.