Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8588
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์มาสด้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumers decision in purchasing a Mazda brand vehicle in Bangkok Metropolitan Area / อัษฎา สุวรรณรูป
Authors: อัษฎา สุวรรณรูป
Authors: อัษฎา สุวรรณรูป
Keywords: ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;รถยนต์ -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 658.8342 อ118ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400530
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8588
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549as_tpg.pdf323.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_abs.pdf228.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_con.pdf234.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch1.pdf150.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch2.pdf134.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch3.pdf129.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch4.pdf351.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch5.pdf180 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_bib.pdf144.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_app.pdf176.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.