Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพันแสง เรืองถิรเศรษฐ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:10Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:10Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 พ115ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371808en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8424-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectปลาสวยงาม -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อปลาสวยงามของร้านค้าปลีกปลาสวยงามในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of ornamental fish by ornamental fish retail shops in Chiang Mai Province / พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0848pr_tpg.pdf207.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_abs.pdf217.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_con.pdf236.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch1.pdf135.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch2.pdf181.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch3.pdf162.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch4.pdf437.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch5.pdf272.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_bib.pdf119.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_app.pdf182.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.