Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8395
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่= Marketing mix factors affecting the Chiang Mai University student's decision of selecting coffee shops in Chiang Mai University / สุรินทร์ วัชรปรีชา |
Authors: | สุรินทร์ วัชรปรีชา |
Authors: | สุรินทร์ วัชรปรีชา |
Keywords: | มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- นักศึกษา;การตลาด -- เชียงใหม่;ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2548 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 381 ส473ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371374 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8395 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0548sw_tpg.pdf | 300.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_abs.pdf | 202.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_con.pdf | 188.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch1.pdf | 103.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch2.pdf | 116.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch3.pdf | 155.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch4.pdf | 414.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch5.pdf | 195.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_bib.pdf | 93.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_app.pdf | 150.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.