Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8395
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่= Marketing mix factors affecting the Chiang Mai University student's decision of selecting coffee shops in Chiang Mai University / สุรินทร์ วัชรปรีชา
Authors: สุรินทร์ วัชรปรีชา
Authors: สุรินทร์ วัชรปรีชา
Keywords: มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- นักศึกษา;การตลาด -- เชียงใหม่;ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ส473ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371374
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8395
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0548sw_tpg.pdf300.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_abs.pdf202.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_con.pdf188.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_ch1.pdf103.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_ch2.pdf116.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_ch3.pdf155.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_ch4.pdf414.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_ch5.pdf195.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_bib.pdf93.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0548sw_app.pdf150.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.