Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8379
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอบ้านโฮ่ง จังหวัดลำพูน = The Marketing mix factors affecting consumers on buying motorcycles in Ban Hong District, Lamphun Province / รัญจวน วรรณภิระ
Authors: รัญจวน วรรณภิระ
Authors: รัญจวน วรรณภิระ
Keywords: การตลาด -- ลำพูน. อำเภอบ้านโฮ่ง;จักรยานยนต์ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอบ้านโฮ่ง
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ร113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371182
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8379
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0848rw_tpg.pdf182.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_abs.pdf230.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_con.pdf208.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_ch1.pdf235.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_ch2.pdf255.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_ch3.pdf242.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_ch4.pdf817.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_ch5.pdf526.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_bib.pdf169.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0848rw_app.pdf537.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.