Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรุ่งกานต์ ชัยมงคลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:22Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:22Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ร421ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354718en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8302-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการปรุงอาหาร -- แง่เศรษฐกิจen_US
dc.subjectอาหาร -- แง่เศรษฐกิจen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวในการเลือกใช้บริการธุรกิจโรงเรียนสอนทำอาหารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting tourist upon selecting cooking school in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / รุ่งกานต์ ชัยมงคลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0547rc_tpg.pdf194.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_abs.pdf253.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_con.pdf349.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_ch1.pdf248.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_ch2.pdf537.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_ch3.pdf212.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_ch4.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_ch5.pdf909.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_bib.pdf181.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0547rc_app.pdf443.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.