Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8246
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วีระพันธ์ สายแก้ว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:59Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ว3711ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353179 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8246 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บ้านจัดสรร -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ลูกค้า | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้า อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting customer decision house of real Estate in Mueang District, Samut Sakhon Province / วีระพันธ์ สายแก้ว | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947ws_tpg.pdf | 204.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_abs.pdf | 174.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_con.pdf | 254.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_ch1.pdf | 280.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_ch2.pdf | 394.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_ch3.pdf | 216.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_ch4.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_ch5.pdf | 534.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_bib.pdf | 171.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ws_app.pdf | 261.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.