Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8239
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารทะเล ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mixed factors affecting consumers in choosing seafood restaurant services in Mueang District, Samut Sakhom / จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
Authors: จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
Authors: จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร;ร้านอาหาร -- สมุทรสาคร;อาหารทะเล -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว 658.8 จ432ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353144
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8239
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947js_tpg.pdf202.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_abs.pdf235.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_con.pdf246.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch1.pdf191.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch2.pdf293.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch3.pdf201.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch4.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch5.pdf581.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_bib.pdf157.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_app.pdf275.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.