Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:56Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:56Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 จ432ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353144en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8239-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectอาหารทะเล -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารทะเล ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mixed factors affecting consumers in choosing seafood restaurant services in Mueang District, Samut Sakhom / จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947js_tpg.pdf202.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_abs.pdf235.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_con.pdf246.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch1.pdf191.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch2.pdf293.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch3.pdf201.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch4.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba0947js_ch5.pdf581.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_bib.pdf157.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0947js_app.pdf275.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.