Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8212
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์จาก บริษัท ยางทองอะไหล่ยนต์ จำกัด = The Services marketing mix factors affecting consumer's decision in purchasing tires from Yang Thong Alai Yont Co., Ltd. / วิญญู อริยะวุฒิกุล
Authors: วิญญู อริยะวุฒิกุล
Keywords: บริษัทยางทองอะไหล่ยนต์
การตลาด
ยางรถยนต์
บริการลูกค้า -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ว333ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1351631
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8212
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947wa_tpg.pdf198.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_abs.pdf249.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_con.pdf347.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch1.pdf243.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch2.pdf616.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch3.pdf213.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch4.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch5.pdf698.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_bib.pdf170.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_app.pdf500.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.