Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิญญู อริยะวุฒิกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:44Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:44Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ว333ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1351631en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8212-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectบริษัทยางทองอะไหล่ยนต์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectยางรถยนต์en_US
dc.subjectบริการลูกค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์จาก บริษัท ยางทองอะไหล่ยนต์ จำกัด = The Services marketing mix factors affecting consumer's decision in purchasing tires from Yang Thong Alai Yont Co., Ltd. / วิญญู อริยะวุฒิกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947wa_tpg.pdf198.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_abs.pdf249.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_con.pdf347.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch1.pdf243.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch2.pdf616.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch3.pdf213.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch4.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_ch5.pdf698.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_bib.pdf170.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0947wa_app.pdf500.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.