Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8212
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิญญู อริยะวุฒิกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:44Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ว333ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1351631 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8212 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | บริษัทยางทองอะไหล่ยนต์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ยางรถยนต์ | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์จาก บริษัท ยางทองอะไหล่ยนต์ จำกัด = The Services marketing mix factors affecting consumer's decision in purchasing tires from Yang Thong Alai Yont Co., Ltd. / วิญญู อริยะวุฒิกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947wa_tpg.pdf | 198.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_abs.pdf | 249.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_con.pdf | 347.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_ch1.pdf | 243.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_ch2.pdf | 616.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_ch3.pdf | 213.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_ch4.pdf | 2.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_ch5.pdf | 698.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_bib.pdf | 170.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947wa_app.pdf | 500.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.