Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1421-1430 of 3245 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2552การประเมินผลของสินเชื่อโครงการพัฒนาคุณภาพชีวิตข้าราชการส่วนท้องถิ่นของธนาคารออมสิน สาขาบางคนที จังหวัดสมุทรสงคราม = Assessment of loans by project for life - quality development of Fegional Government Officials of Government Saving Bank, Bangkontee Branch, Changwat Samut Songkhram / มณีรัตน์ พิณเนียมมณีรัตน์ พิณเนียม
2552ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉายณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
2554กลยุทธ์ความรับผิดชอบต่อสังคมของบริษัท นิธิฟู้ดส์ จำกัด = Social responsibility strategy of Nithi Foods Company Limited / กอบชัย ถาวรศรีกอบชัย ถาวรศรี
2550ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของพนักงานในสวนอุตสาหกรรมโรจนะ จังหวัดระยอง = Marketing mix factors affecting motorcycle purchasing decisions of workers in workers in Rojand industrial park, Rayong Province / นิคร อินต๊ะกอกนิคร อินต๊ะกอก
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันชีวิตของพนักงานในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors influencing employees buying decision of life insurance in Mueang Samut Sakhon district / วิกานดา เสรีสมนึกวิกานดา เสรีสมนึก
2549ความคิดเห็นของพนักงานต่อการนำระบบข้อเสนอแนะมาใช้ในธุรกิจ โทรคมนาคมไร้สาย : กรณีศึกษา บริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน) ภาคเหนือ = Employee opinion towards the implementation of a suggestion system in wireless communication business : a case study of Advance Info Service Public Company Limited (Northern Region) / ชูศักดิ์ รักษ์ศิริวณิชชูศักดิ์ รักษ์ศิริวณิช
2550ทัศนคติที่มีต่อการเลือกใช้ระบบโทรศัพท์ผ่านอินเทอร์เน็ตของบริษัทในเขตส่งออก จังหวัดลำพูนของนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Attitudes of companies in the export zone of The Northern industrial region estate, Lamphun Province towards the selection of voice over internet protocol / รณิต เชื้อพูลรณิต เชื้อพูล
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers on buying decision towards electronic products in Mueang district, Lamphun province / นฤมล แก่นหอมจันทร์นฤมล หอมแก่นจันทร์
2550ทัศนคติของผู้ใช้รถยนต์ต่อการใช้แก๊สธรรมชาติสำหรับยานพาหนะ (เอ็นจีวี) ในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง = Attitudes of car users towards the use of natural gas for vehicles (NGV) in Muang district, Lampang province / คงศักดิ์ คำภิระวงศ์คงศักดิ์ คำภิระวงศ์
2550พฤติกรรมการเลือกใช้เงินกู้นอกระบบของผู้กู้ในอำเภอสันป่าตอง จังหวัดเชียงใหม่ = Borrower's behaviors towards the selection of unregulate loans in Sanpatong District, Chiang Mai Province / วาสนา สินเปี่ยงวาสนา สินเปียง