Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8751
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers on buying decision towards electronic products in Mueang district, Lamphun province / นฤมล แก่นหอมจันทร์
Authors: นฤมล หอมแก่นจันทร์
Authors: นฤมล หอมแก่นจันทร์
Keywords: การตลาด -- ลำพูน. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง;เครื่องใช้ไฟฟ้า -- ลำพูน. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 น916ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419029
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8751
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550nh_tpg.pdf457.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_abs.pdf531.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_con.pdf559.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch1.pdf485.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch2.pdf537.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch3.pdf481.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch4.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch5.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_bib.pdf447.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_app.pdf580.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.