Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8751
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers on buying decision towards electronic products in Mueang district, Lamphun province / นฤมล แก่นหอมจันทร์ |
Authors: | นฤมล หอมแก่นจันทร์ |
Authors: | นฤมล หอมแก่นจันทร์ |
Keywords: | การตลาด -- ลำพูน. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง;เครื่องใช้ไฟฟ้า -- ลำพูน. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 น916ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419029 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8751 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550nh_tpg.pdf | 457.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_abs.pdf | 531.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_con.pdf | 559.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_ch1.pdf | 485.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_ch2.pdf | 537.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_ch3.pdf | 481.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_ch4.pdf | 1.9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_ch5.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_bib.pdf | 447.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550nh_app.pdf | 580.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.