Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนฤมล หอมแก่นจันทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:10Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:10Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 น916ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419029en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8751-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาด -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectเครื่องใช้ไฟฟ้า -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers on buying decision towards electronic products in Mueang district, Lamphun province / นฤมล แก่นหอมจันทร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550nh_tpg.pdf457.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_abs.pdf531.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_con.pdf559.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch1.pdf485.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch2.pdf537.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch3.pdf481.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch4.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_ch5.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_bib.pdf447.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nh_app.pdf580.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.