Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9438
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
Authors: ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
Authors: ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
Keywords: การจัดการตลาด;วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ณ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461472
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9438
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952nc_tpg.pdf576.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_abs.pdf469.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_con.pdf467.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch1.pdf466.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch2.pdf495.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch3.pdf478.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch4.pdf624.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_ch5.pdf522.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_bib.pdf467.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0952nc_app.pdf485.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.